Reference
Vybudování e-shopu z nuly do milionů, zdvojnásobení efektivity online marketingu mezinárodní korporace a další.
5 let jsem řídil online marketing v mezinárodní společnosti BAŤA. Díky vlastní zkušenosti se správou jednotivých online kanálů mám zkušenosti pro rozvoj jednotlivých kanálů a hloubkový dohled nad realizací.
Realizoval jsem výkonnostní (zaměření na tržby) i brandingový (na zásah cílovky) online marketing.
Profil e-shopu: jeden z největších e-shopů ve svém oboru v Česku a na Slovensku, patří mezinárodní společnosti BAŤA.
Řídil jsem online kanály (PPC, videoreklamu, e-mailing, SEO, produktové srovnávače ve fashion, reklamy na sociálních sítích) a vyhodnocoval online kanály přes webovou analytiku se zaměřením na atribuce.
Výsledky:
zdvojnásobil (204 %) jsem návratnost investic do online marketingu společnosti BAŤA v České republice,
ztrojnásobil (314 %) jsem návratnost investic do online marketingu společnosti BAŤA na Slovensku,
152 % nárůst tržeb v Česku,
185 % nárůst tržeb na Slovensku,
online brandové kampaně se zásahem v milionech u cílové skupiny prostřednictvím videoreklamy na YouTube a Facebooku.
Výsledky, které uvádím jsou za období před rokem 2020, tedy transparentně bez ovlivnění pandemií, která e-shopy zvýhodnila..
Řídím výkonnostní marketing v e-shopu Sportega.
Profil e-shopu: půl miliardy obratu ročně, hlavní podíl na obratu má Česko a region DACH (Německo, Švýcarsko, Rakousko), sídlo na Moravě.
Mám na starost výkonnostní marketing e-shopu (PPC reklamu, cenové porovnávače, reklamu na SoMe) ve všech zemích. Nejsilnější výkonnostní kanály napřímo spravuji. Vyhodnocuji výkon přes Google Analytics (GA4). Dále pomáhám se SEO a podle potřeby konzultuji UX s ohledem na optimalizaci konverzního poměru.
Pro Sportegu pracuji teprve rok, přesto za tu dobu se nám podařilo:
úspěšné převzetí správy všech výkonnostních kanálů od agentury do interního týmu,
plynulý přechod na kampaně Performance Max,
rozšiřovat možnosti optimalizace kanálů a kampaní,
doručovat tržby při přísnějším PNO,
i v této náročné době (srovnání s covid obdobím) zaznamenáváme supr výsledky ve srovnání s trhem a expandujeme do dalších zemí (Francie, Itálie),
přecházíme ve správě, vyhodnocování a cílení kampaní (z tržeb) na marže.
Starám se Google Ads a Heuréku pro e-shop Richvalsky.cz.
Profil e-shopu: Specializovaný e-shop na 3D tisk z jižní Moravy.
Výsledky:
400 % nárůst tržeb,
optimalizovaná struktura kampaní zaměřená na maximalizaci marže.
S Ivom spolupracujeme niečo vyše pol roka. Ivo prebral kampane po predchádzajúcej agentúre a spravuje nám kampane v Google Ads a Heuréku. Vďaka spolupráci s Ivom sa nám v krátkom čase podarilo zvýšiť tržby o 400%. Považujem Iva za dôležitú súčasť tímu pre rozvoj nášho e-shopu.
Dušan Richvalský, CEO RICHVALSKY MANUFACTURING s.r.o.
Specializovaný e-shop a odborníci na 3D tisk a novodobé řemeslá.
Vybudoval jsem e-shop Drogerie Xantea.cz z nuly do milionových obratů. Hlavním cílem byly tržby a návratnost investice. V oblasti drogerie byla situace těžší o to, že položky stojí okolo 20 Kč a drogerie dovážela na trh zahraniční produkty, které neměly v Česku vybudovaný brand. A to bez brandového rozpočtu, čistě pomocí výkonnostního marketingu.
Profil e-shopu: e-shop střední velikosti, provozovatel je obchodní společnost s drogerií a kosmetikou.
Řídil jsem a vykovával správu online kanálů (e-mailing, PPC, SEO, cenové porovnávače, reklama na Faceboku).
Výsledky:
obraty vzrostly z nuly do milionů - nárůst tržeb ve všech kanálech,
e-shop generoval zisk i při rychlém růstu,
značná nezávislost na placených kanálech - velmi zdravý poměr vlastněných, organických a placených online kanálů,
opakované nákupy zákazníků
dlouhodobý růst tržeb za celé 3 roky.
Jednatel provozovatele e-shopu: „Ivo Pačinek rozvinul e-shop společnosti na úroveň, která je momentálně jedním ze stěžejních pilířů obratu společnosti. Následně rozběhl další e-shopy pro prodej sortimentu na Slovensku společně s B2B řešením. Doporučuji. “ Jaroslav Peprníček, jednatel společnosti NOVAK´S International s.r.o. v době, kdy jsem ve společnosti působil.
Ještě před prací pro společnosti Baťa jsem pracoval pro fashion e-shop. Realizoval a optimalizoval jsem PPC a SEO. Ladil jsem UX e-shopu a radil s webovou analytikou a online marketingem.
Profil e-shopu: e-shop s kabelkami a módními doplňky ze Zlína.
Výsledky:
nárůst obratu na 400 %,
nárůst návštěvnosti na téměř 300 %,
zvýšení konverzního poměru e-shopu.
Jednatelka provozovatele e-shopu: „ Díky spolupráci s Ivo Pačinkem se našemu e-shopu zčtyřnásobil obrat. Doporučuji. “ Nataša Hanáková, jednatelka společnosti
V roce 2015 (kdy většina e-shopů vznikala řešila svůj lokální trh) jsem navrhoval a realizoval jsem expanzi českého e-shopu na Slovensko. Bez brandového budgetu, s produkty, které nejsou na trhu známé, čistě přes výkonnostní marketing.
Spravoval jsem online kanály na Slovensku (e-mailing, PPC, SEO, cenové porovnávače).
Slovenský e-shop zaznamenal dlouhodobý růst od samotného spuštěný a je vyladěný tak, že se zakázník cítí jako by nakupoval na slovenském e-shopu, přesto je e-shop i expedice zboží kompletně řízena z ČR.Výsledky:
e-shop je vyladěný tak, že se zákazník cítí jako na slovenském e-shopu,
stabilně a dlouhodobě roste návštěvnost i tržby e-shopu,
e-shop dosáhl milionových tržeb,
značná nezávislost na placených kanálech - velmi zdravý poměr vlastněných, organických a placených online kanálů,
díky jinému konkurenčnímu prostředí umožňuje odlišnou cenovou politiku,
Vybudoval jsem online prodejní kanály a zajistil online marketingovou kampaň pro elektroniku privátní značky.
Tyto online prodeje tvoří nejvýznamnější prodejní kanál pro tyto výrobky. Příkladem byl hezký růst Nexon Pedi 5v1 (na Heuréce lze trend prodejů sledovat podle růstu recenzí od března 2015).
Výsledky:
opakovaně vyprodaná skladová zásoba,
zvýšil jsem povědomí o brandu u cílové skupiny,
vysoký ukazatel ROI pro provozovatele díky výkonově zaměřenému online marketingu, který umožnil přímou cestu prodeje: dovozce do ČR - zákazník.
Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn