Reference
Vybudování e-shopu z nuly do milionů, zdvojnásobení efektivity online marketingu mezinárodní korporace a další.
5 let jsem řídil online marketing v mezinárodní společnosti BAŤA. Díky vlastní zkušenosti se správou jednotivých online kanálů mám zkušenosti pro rozvoj jednotlivých kanálů a hloubkový dohled nad realizací.
Realizoval jsem výkonnostní (zaměření na tržby) i brandingový (na zásah cílovky) online marketing.
Profil e-shopu: jeden z největších e-shopů ve svém oboru v Česku a na Slovensku, patří mezinárodní společnosti BAŤA.
Řídil jsem online kanály (e-mailing, PPC, videoreklamu, SEO, produktové srovnávače ve fashion, reklamy na sociálních sítích) a dělal jsem webovou analytiku se zaměřením na zákaznickou cestu a doměřením přes atribuce.
Výsledky:
zdvojnásobil (204 %) jsem návratnost investic do online marketingu společnosti BAŤA v České republice,
ztrojnásobil (314 %) jsem návratnost investic do online marketingu společnosti BAŤA na Slovensku,
152 % nárůst tržeb v Česku,
185 % nárůst tržeb na Slovensku,
online brandové kampaně se zásahem v milionech u cílové skupiny prostřednictvím digitálu - videoreklamy, displejové reklamy a na sociálních sítích.
Pro větší relevanci dat uvádím pouze data za období 2017 - 2019, protože v roce 2020 podstatně více faktorů pomáhalo nakupování online (lockdowny).
Vybudoval jsem e-shop Drogerie Xantea.cz z nuly do milionových obratů. Hlavním cílem byly tržby a návratnost investice. V oblasti drogerie byla situace těžší o to, že položky stojí okolo 20 Kč a drogerie dovážela na trh zahraniční produkty, které neměly v Česku vybudovaný brand.
Profil e-shopu: e-shop střední velikosti, provozovatel je obchodní společnost s drogerií a kosmetikou.
Řídil jsem a vykovával správu online kanálů (e-mailing, PPC, SEO, cenové porovnávače, reklama na Faceboku).
Výsledky:
obraty vzrostly z nuly do milionů - nárůst tržeb ve všech kanálech,
e-shop generoval zisk i při rychlém růstu,
značná nezávislost na placených kanálech - velmi zdravý poměr vlastněných, organických a placených online kanálů,
opakované nákupy zákazníků
dlouhodobý růst tržeb za celé 3 roky.
Jednatel provozovatele e-shopu: „Ivo Pačinek rozvinul e-shop společnosti na úroveň, která je momentálně jedním ze stěžejních pilířů obratu společnosti. Následně rozběhl další e-shopy pro prodej sortimentu na Slovensku společně s B2B řešením. Doporučuji. “ Jaroslav Peprníček, jednatel společnosti NOVAK´S International s.r.o. v době, kdy jsem ve společnosti působil.
Realizoval a optimalizoval jsem PPC a SEO. Ladil jsem UX e-shopu a radil s webovou analytikou a online marketingem.
Profil e-shopu: e-shop s kabelkami a módními doplňky ze Zlína.
Výsledky:
nárůst obratu na 400 %,
nárůst návštěvnosti na téměř 300 %,
zvýšení konverzního poměru e-shopu.
Jednatelka provozovatele e-shopu: „ Díky spolupráci s Ivo Pačinkem se našemu e-shopu zčtyřnásobil obrat. Doporučuji. “ Nataša Hanáková, jednatelka společnosti
Řídil a realizoval jsem expanzi českého e-shopu na Slovensko. Celý e-shop funguje z Česka a na Slovensko pouze zasílá.
Řídil jsem a vykovával správu online kanálů na Slovensku (e-mailing, PPC, SEO, cenové porovnávače).
Slovenský e-shop zaznamenal dlouhodobý růst od samotného spuštěný a je vyladěný tak, že se zakázník cítí jako by nakupoval na slovenském e-shopu, přesto je e-shop i expedice zboží kompletně řízena z ČR.Výsledky:
e-shop je vyladěný tak, že se zákazník cítí jako na slovenském e-shopu,
stabilně a dlouhodobě roste návštěvnost i tržby e-shopu,
e-shop dosáhl milionových tržeb,
značná nezávislost na placených kanálech - velmi zdravý poměr vlastněných, organických a placených online kanálů,
díky jinému konkurenčnímu prostředí umožňuje odlišnou cenovou politiku,
Vybudoval jsem online prodejní kanály a zajistil online marketingovou kampaň pro elektroniku privátní značky.
Tyto online prodeje tvoří nejvýznamnější prodejní kanál pro tyto výrobky.
Výsledky:
opakovaně vyprodaná skladová zásoba,
zvýšil jsem povědomí o brandu u cílové skupiny,
vysoký ukazatel ROI pro provozovatele díky výkonově zaměřenému online marketingu, který umožnil přímou cestu prodeje: dovozce do ČR - zákazník.
Nastavení strategie a realizace online kanálů pro budování osobního brandu Romana Janála, vysoce postaveného manažera korporace patřící do mezinárodního holdingu. Cílem bylo oslovení vymezené cílové skupiny.
Výsledky:
srozumitelný a přehledný web pro cílovou skupinu,
zasažení cílové skupiny a dosažení interakce (přivedení na web).
Tvorba výkonnostní online náborové kampaně pro Českou pojišťovnu ve vybraných okresech. Naplánoval a zrealizoval jsem za daným účelem microsite web a využil kanálů SEO a PPC pro maximalizaci získaných kontaktů.
Výsledky:
splnění cíle v počtech doručených zájemců o práci,
dlouhodobě roustoucí efektivita - cena za lead (kontakt) z placených kanálů,
dlouhodobé generování kontaktů na zájemce i po naplánovaném konci kampaně díky organické návštěvnosti.
Zvýšil jsem návštěvnost online svatební půjčovny na 4 násobek původní organické návštěvnosti (z vyhledávačů). Realizace SEO byla cílená na kvalitní návštěvnost, takže nárustem návštěvnosti se zvýšily také tržby.
Výsledky:
nárůst návštěvnosti o 400 %,
nárůst tržeb díky optimalizaci cílené na kvalitní traffic.
Vytvořil jsem řadu firemních webů, které získávají zákazníky a generují objednávky nebo poptávky. Mnou realizované weby, zaměřené na obchodní výkon, se od běžných webů odlišují tím, že vedou zákazníka k vytvoření objednávky a získají návštěvníky prostřednictvím předních pozic ve vyhledávačích.
Výsledky:
na firemní weby přichází noví potenciální zákazníci,
weby jsou zaměřené na obchodní výkon, tedy na to, aby z návštěvníka udělaly zákazníka,
weby generují poptávky o služby zákazníků,
weby podporují tvorbu povědomí o firmě, díky návštěvnosti a předním pozicím ve vyhledávačích.
Majitelka: „ Web funguje úžasně. Cena webu se mi vrátila po 6 týdnech. Z webu získávám měsíčně 20 poptávek. Potřebovala bych, aby měl týden minimálně 10 dní.“ “ MUDr. Iva Veselá
Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn