Externí manažer online marketingu. Využijte mých znalostí a zkušeností ve váš prospěch. 14 let zkušeností. Od správy jednotlivých kanálů po řízení online marketingu. Od středně velkých e-shopů až po e‑shopy se stamilionovými tržbami.
Online marketingu se věnuji 14. Prošel jsem si správou jednotlivých kanálů až po řízení celého onlinu. Mám zkušenosti s online marketingem od menších firem až po mezinárodní korporace.
Na začátku spolupráce si stanovíme cíl, kterého chceme dosáhnout. Kanály a jejich kampaně budu spravovat a řídit ke splnění stanoveného cíle, který si společně vyhodnotíme.
Vybudoval jsem e-shop z nuly do obratu v řádech milionů. Zlepšil jsem návratnost online marketingu společnosti Baťa o 313 %. Nastavoval jsem brandové kampaně se zásahem unikátních uživatelů v řádech milionů.
Výkon kampaní měřím, před rozhodnutím projdu a porovnávám data. K vyhodnocování používám atribuční modely, které dovedou přesněji rozdělit zásluhy na výkonu.
Postup v online marketingu a výsledky vám srozumitelně vysvětlím. Vy jste odborníci ve svém oboru, já zas v online marketingu.
8 let jsem pracoval na straně klienta (nejprve rostoucí e-shop, poté mezinárodní společnost). Dovedu se vcítit do požadavků od klientů a kvalitně je vyřešit.
Mám v rámci online marketingu. Většinu online marketingových kanálů jsem spravoval jako specialista, což je velmi užitěčná zkušenost při jejich řízení, protože dovedu posoudit výsledky, ale také způsob práce specialisty a ověřit její kvalitu. Jednoduše - vidím agenturám a specialistům pod ruce.
Obě zkušenosti - specialisty (správa) i manažera (řízení): . Zkušenosti manažera (řízení): .
Můžeme se setkat online přes videohovor nebo ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.
Agenda externího řízení online marketingu se nazývá také externí manažer online marketingu, externí performance manažer nebo externí digital marketing manager.
Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn