Poskytované služby

13 let v online marketingu. Služby postavené na základě znalostí, výsledků a zkušeností.

Služby - výkonnostní online marketing:

Analýza online marketingu

Získáte analýzu s vyhodnocením fungování a efektivity současného online marketingu (na základě dat), revizi správy a vyhodnocení jednotlivých kanálů. Dále získáte doporučení ke zlepšení. Služba zahrnuje zpracování analýzy ve formě dokumentu, dále 2 hodinovou konzultaci, kde si analýzu a doporučení projdeme a vysvětlím je. Díky této službě získáte zhodnocení vašeho online marketingu a doporučení na zlepšení od zkušeného experta.

Více o analýze online marketingu | Kontakt

Řízení online marketingu

Získáte zkušeného experta jako externího manažera pro vaši firmu. Postarám se o strategické nástavení vašeho online marketingu, vyhodocování online kanálů a kampaní, optimalizaci efektivity online marketingu na základě dat, budu dohlížet a kontrolovat práci agentur a specialistů, pomůžu najít kvalitní specialisty, dále pak se postarám o vzdělávání interního týmu. Při řízení online marketingu se zaměřuji na stavenovený cíl a využívám 13 let zkušeností v oboru.

Více o řízení online marketingu | Kontakt

PPC reklama

Postarám se o vyhledávací, obsahové, produktové i videokampaně. S PPC reklamou si týkám už dlouho. První PPC kampaň jsem nastavil v roce 2009. Vyhodnocuji, testuji, přemýšlím strategicky, pomůžu s XML feedy. Pracuji v systémech Google Ads a Sklik. Při práci se zaměřuji na zadaný cíl (obvykle maximalizace návratnosti nebo počtu objednávek). E-shopy ocení, že mám zkušenosti s praktickým používáním a zlepšováním nového typu kampaní Performance Max v Google Ads.

Více o správě PPC reklamy | Kontakt

Srovnávače cen zboží

Postarám se o propojení a správné spárování produktů mezi e-shopem a srovnávačem. Vyhodnocuju výkon jednotlivých kategorií, značek a produktů. Optimalizuju výkon jednotlivých produktů pro dosažení stanoveného cíle. Produktům doplním parametry a další hodnoty. Pomůžu zpropagovat produkty vlastní značky v rámci kategorie na Heuréce. Mám 8 zkušeností s Heurékou CZ a SK a Zboží, Glami (5 let), postárám se také o Idealo DE AT, Favi a Biano.

Více o správě srovnávačů cen a zboží | Kontakt

Webová analytika zaměřená na byznys

Získate přehledně zpracované a vysvětlené data z webové analytiky tj. vyhodnocení kampaní, vyhodnocení online kanálů, vyhodnocení chování uživatelů na webu a data o uživatelích, data pro zvyšování efektivity investic, sledování zadaných a doporučených KPI, tvorbu hypotéz a podnětů ke zlepšení na základě dat. Snažím se poskytnout relevantní a přesná data, proto pracuji také s atribučními modely. S Google Analytics pracuji už 13 let. Pro vizualizaci dat používám Looker.

Více o webové analytice (se zaměřením na byznys) | Kontakt

Služby - brandový online marketing:

Reklama na YouTube

Mám zkušenosti s YouTube reklamou od roku 2017. Videokampaně na YouTube patří mezi novější a rychle rostoucí formáty v internetové reklamy. Poradím se správnou volbou reklamního formátu, plánování kampaně i jeji následnou realizací. Poté kampaň vyhodnotím. Dostanu vaši reklamu nejen na počítače a mobily, ale také na obrazovy chytrých televizí.
Narozdíl od ostatních služeb je tato služba zaměřená na zásah uživatelů reklamní kampaní pro budování značky.

Více o službě plánování a správa reklamy na YouTube | Kontakt

Mám zkušenosti a přesahy získané za 13 let v oboru

V online marketingu se pohybuju od roku 2009. Získal jsem zkušenosti od menších e-shopů až po řízení online marketingu e-shopů se stamilionovými obraty. Nejprve jsem spravoval jednotlivé kanály online marketingu, poté řídil online marketing jako celek včetně vyhodnocování a dalšího optimalizace výkonu.

Při tvorbě analýzy a strategie online marketingu a při řízení online marketingu, využívám zkušeností, které mám s dalšími obory online marketingu: SEO, e-mailing a newslettery, reklama na sociálních sítích a přesahů: UX a optimalizace konverzního poměru a omnichannel prodeje. Správu těchto kanálů či oborů nenabízím jako samostatné služby, ale tyto zkušenosti a přesahy z dalších oborů online marketingu jsou přínosné pro výsledky služeb, které poskytuji klientům.

Kontakt a poptávka

Ivo Pačinek, online marketing

Ivo Pačinek, konzultant online marketingu - 13 let zkušeností

  • Od správy jednotlivých kanálů (PPC, srovnáče, SEO, e-mailing, atd.) s analytikou až po řízení celého online marketingu.
  • Zkušenosti od středních e-shopů až po velké špičky ve svém oboru.
  • 5 let jsem řidil online marketing e-shopu společnosti BAŤA Central Europe.
  • Ztrojnásobil návratnost investic do online marketingu ve společnosti BAŤA .
  • Realizuju digitální kampaně se zásahem milionů uživatelů.
  • Napsal jsem e-book Základy online marketingu a píšu články na DigiNews.cz.

Můžeme se setkat online přes videohovor nebo ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.

Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn