PPC reklama od odborníka. Postarám se o vyhledávací, obsahové, produktové i videokampaně. 14 let zkušeností. První PPC kampaň jsem nastavil v roce 2009. Vyhodnocuji, přemýšlím strategicky, pomůžu s XML feedy. Mám zkušenosti a výsledky s Performance Max kampaněmi.
PPC reklamu můžete mít ve vyhledávání a v obsahové síti - prostřednictvím bannerů, responzivní reklamy, dynamických produktových reklam a videokampaní. Navrhnu vhodné řešení pro vás.
Realizuju výkonnostní kampaně s cílením na maximalizaci návratnosti ve formě tržeb, marže nebo počtu objednávek.
Mám zkušenost s PPC účty od menších a středních firem až po silné značky.
Mám zkušenosti s Perfomance Max kampaněmi a jejich další optimalizací pro maximalizaci tržeb nebo objednávek e-shopů. Správným nastavením těchto kampaní pomůžu dostat výkon těchto kampaní pod kontrolu, vyladit a optimalizovat výkon a podporu jednotlivých produktů.
Věnuju se online marketingu a PPC od roku 2009. V tom roce jsem také založil svoji první PPC kampaň. Pracuju s vyhledávacími, displejovými, produktovými a videokampaněmi. Mám zkušenost s čistě výkonnostními účty, akvizičními i brandovými.
Navrhuju kampaně zaměřené na cílovou skupinu, které na sebe synergicky navazují a vedou zákazníka k dokončení nákupu. Uživatele, kteří vás již znají a zaujali jej vaše produkty, oslovím přímo s cílenou nabídkou (remarketing) a výzvou k dokončení nákupu.
Kampaně průběžně analyzuju a optimalizuju. Ladím ukazatele efektivity jako je ROAS či PNO, CPA a CPC pro dosažení nejlepších výsledků.
Efektivní kampaně vám dají náskok před konkurencí.
Kromě výkonnostních kampaní jsem v PPC řešil také brandové kampaně zaměřené na viditelnost značky. Mám zkušenosti s kampaněmi, které měly zásah v řádech milionů uživatelů. Tyto zkušenosti se klientům hodí při dalším růstu.
PPC nabízí řadu reklamních formátů - produktové reklamy, responzivní reklamy, bannery pro počítače či mobily, vysoce vizibilní bannery, nativní reklamu a videoreklamu. Navrhnu vhodné řešení pro vás.
Lze přesně zacílit na lidi, kteří hledají konkrétní produkty a služby nebo patří do specifikované skupiny (podle pohlaví, zájmů, věku, geolokace) nebo navštívili web či konkrétní produkty na e-shopu.
Můžeme se setkat online přes videohovor nebo ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.
Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn