PPC reklama

Mám široké zkušenosti a výsledky s Google Ads (včetně Google Nákupů a P.Max) a Sklik. Postarám se o vyhledávací, produktové, obsahové i video kampaně. 15 let zkušeností. První kampaň jsem nastavil v roce 2009. Vyhodnocuji, přemýšlím strategicky, pomůžu s XML feedy.

Poptávka PPC reklamy

PPC reklama pomůže

Zvýšit tržby a objednávky

Zvýšit počet návštěvníků

Zasáhnout cílovou skupinu reklamou

PPC reklama se mnou

PPC komplexně

Mám široké zkušenosti s Google Ads a Sklikem. Pomohu vám s celou řadou formátů a možností PPC reklamy - produktové reklamy, reklamy ve vyhledávání síti, obsahové síti (bannery, produktová reklama, nativka, responzivka) a videokampaně. Pracoval jsem také s Bing Ads.

Výkonnostní kampaně

Realizuju výkonnostní kampaně s cílením na maximalizaci návratnosti ve formě tržeb, marže nebo počtu objednávek.
Soustředím se na PPC pro střední a velké e-shopy a firmy.

Google Nákupy a P.Max

Mám široké zkušenosti s Perfomance Max kampaněmi v Google Ads a jejich další optimalizací pro e-shopy. Správným nastavením těchto kampaní pomůžu dostat výkon těchto kampaní pod kontrolu, vyladit a optimalizovat výkon a podporu jednotlivých produktů.

Zkušenosti

Věnuju se online marketingu a PPC od roku 2009. V tom roce jsem také založil svoji první PPC kampaň. Pracuju s vyhledávacími, displejovými, produktovými a videokampaněmi. Mám zkušenost s čistě výkonnostními účty, akvizičními i brandovými.

Strategický přístup

Navrhuju kampaně zaměřené na cílovou skupinu, které na sebe synergicky navazují a vedou zákazníka k dokončení nákupu. Uživatele, kteří vás již znají a zaujali jej vaše produkty, oslovím přímo s cílenou nabídkou (remarketing) a výzvou k dokončení nákupu.

Efektivita

Kampaně průběžně analyzuju a optimalizuju. Ladím ukazatele efektivity jako je ROAS či PNO, CPA a CPC pro dosažení nejlepších výsledků.
Efektivní kampaně vám dají náskok před konkurencí.

Brandové kampaně

Kromě výkonnostních kampaní jsem v PPC řešil také brandové kampaně zaměřené na viditelnost značky. Mám zkušenosti s kampaněmi, které měly zásah v řádech milionů uživatelů. Tyto zkušenosti se klientům hodí při dalším růstu.

Řada reklamních formátů

PPC nabízí řadu reklamních formátů - produktové reklamy, responzivní reklamy, bannery pro počítače či mobily, vysoce vizibilní bannery, nativní reklamu a videoreklamu. Navrhnu vhodné řešení pro vás.

Široké možnosti cílení

Lze přesně zacílit na lidi, kteří hledají konkrétní produkty a služby nebo patří do specifikované skupiny (podle pohlaví, zájmů, věku, geolokace) nebo navštívili web či konkrétní produkty na e-shopu.

Správa PPC reklamy

  • Návrh struktury kampaní pro maximalizaci návratnosti.
  • Optimalizace a zlepšování pro zvyšování výkonu.
  • Aktualizace kampaní.
  • Vyhledávací, produktové, displejové a video kampaně.
  • E-shopům nastavím správnou strukturu a optimalizaci produktových kampaní včetně Performance Max.
  • Široké možnosti cílení.
  • Akvizice, remarketing a dynamický remarketing.
  • Google Ads a Sklik.
  • Správa produktů v XML feedu a Google Merchant Center.
  • Lze rozšířit o reklamu na Facebooku a Instagramu.
  • Zaměření na splnění dohodnutého cíle.
  • Pravidelný reporting.
  • Srozumitelné konzultace.
  • Trhy CZ a SK - expertní znalost. Trhy PL, DE, AT, CH - základní znalost.

Poptávka PPC reklamy

Ivo Pačinek, online marketing

Ing. Ivo Pačinek, expert na online marketing

  • Zkušenosti a přesahy získané v průběhu 15 let v oboru.
  • Od správy jednotlivých kanálů až po řízení online marketingu stamilionových e-shopů.
  • Vybudoval jsem e-shop drogerie z nuly do milionových obratů.
  • 5 let jsem řídil online marketing společnosti BAŤA. Ztrojnásobil jsem efektivitu investic do online marketingu.
  • Řídím výkonnostní online marketing Sportega v 8 zemích a poskytuju služby online marketingu.
  • Napsal jsem e-book Základy online marketingu a píšu o online marketingu na DigiNews.cz.

Můžeme se setkat online přes videocall, případně ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.

Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn