Reklama s přesným zacílením.
Obsah: Co je to? | Přednosti | Využití | Přehled sociálních sítí | Formáty | Možnosti cílení
Reklama na sociálních sítích je obsahovou reklamou, která se zobrazuje v sociálních sítích. Reklamy na sociálních sítích dovedou být velmi přesně cílené podle toho co ví síť o uživatelích a také poměrně levné za proklik nebo zobrazení.
Ukázka reklamy na síti Facebook:
Liší u jednotlivých sociálních sítí. Ne všechny jsou dostupné u všech.
Liší u jednotlivých sociálních sítí. Ne všechny jsou dostupné u všech.
Cena reklamy např. na Facebook a Instagramu není fixní, ale nakupuje se aukčním způsobem prostřednictvím reklamního systému.
Kolik stojí reklama na sociálních sítích pro konkrétní kampaň nelze generalizovat, protože záleží na sociální síti, zvoleném typu reklamy, cílové skupině a aktuální poptávce o tento reklamní prostor od ostatních inzerentů.
To jsou mediální náklady. Počítejte také s agenturními náklady - náklady na specialistu nebo agenturu za správu reklamy na sociálních sítích v reklamním systému (pro Facebook a Instagram je to systém Správce reklam na Facebooku).
Získejte e-book zdarma
Ivo Pačinek