Reklama na Facebooku a Instagramu

Správa reklamy na Facebooku a Instagramu od odborníka. 10 let zkušeností s reklamou na Facebooku a 15 let v online marketingu. Využijte řady reklamních formátů a širokých možností cílení.

Reklama na Facebooku a Instagramu pomůže

Zasáhnout cílovou skupinu reklamou

Zvýšit počet návštěvníků

Zvýšit tržby a objednávky

Reklama na Facebooku a Instagramu se mnou

Výkonnostní kampaně

Realizuju výkonnostní kampaně s cílením na maximalizaci návratnosti ve formě tržeb nebo objednávek.
Mám zkušenosti s výkonnostními kampaněmi pro velké e-shopy.

Brandové kampaně

Kampaně zaměřené na viditelnost značky a postupnou komunikaci příběhu (storytelling).
Mám zkušenosti s kampaněmi, které měly zásah v řádech milionů uživatelů.

Strategický přístup

Navrhuju kampaně zaměřené na cílovou skupinu, které na sebe navazují a vedou zákazníka k dokončení nákupu.
Oslovím také uživatele, kteří vás znají znají a prohlíželi vaše produkty s cílenou nabídkou těchto produktů (remarketing).

Zkušenosti

První reklamní kampaň na Facebooku jsem založil před 10 lety.
Online marketingu se věnuju 15 let, takže vidím kampaně a návaznost Facebookových reklam v souvislostech s ostatními kanály online marketingu.

Efektivita

Kampaně průběžně analyzuju a optimalizuju. Ladím ukazatele efektivity jako je ROAS či PNO, CPA a CPC pro dosažení nejlepších výsledků.
Efektivní kampaně vám dají náskok před konkurencí.

Pochopení klienta

8 let jsem pracoval na straně klienta (nejprve rostoucí e-shop, poté mezinárodní společnost). Reklamu na FB a IG jsem spravoval a následně řídil. Dovedu se vcítit požadavkům od klientů a jejich komplikacím, protože jsem je sám řešil.

Srozumitelnost

Vy rozumíte svému oboru, já zas online marketingu. Nemusíte se bát neznámých zkratek a pojmů.
Návrh kampaní vám nejprve vysvětlím. Také na reporty se společně podíváme.

Řada reklamních formátů

Nejrozšířenější reklamní formáty jsou reklamy mezi příspěvky (darkpost) a reklama ve stories. Přesto FB a IG nabízí řadu reklamních formátů, kam můžeme vaši reklamu společně dostat. Ať už se jedná o reklamu s obrázkem (banner) nebo videem.

Široké možnosti cílení

Sociální sítě mají podrobné informace o uživatelích. Díky tomu lze přesně zacílit na lidi, kteří patří do specifikované skupiny (podle pohlaví, zájmů, věku, geolokaci) nebo navštívili web či konkrétní produkty na e-shopu.

Správa reklamy na Facebooku a Instagramu

  • Návrh struktury kampaní pro maximalizaci návratnosti.
  • Nastavení, optimalizace a zlepšování kampaní pro zvyšování výkonu.
  • Reklamy na Facebooku a Instagramu v rámci jejich formátů (darkpost, stories a další).
  • Aktualizace kampaní.
  • Široké možnosti cílení.
  • Využití řady reklamních ploch.
  • Zaměření na splnění dohodnutého cíle.
  • Pravidelný reporting.
  • Srozumitelné konzultace.

Poptávka reklamy

Ivo Pačinek, online marketing

Ing. Ivo Pačinek, expert na online marketing

  • Zkušenosti a přesahy získané v průběhu 15 let v oboru.
  • Od správy jednotlivých kanálů až po řízení online marketingu stamilionových e-shopů.
  • Vybudoval jsem e-shop drogerie z nuly do milionových obratů.
  • 5 let jsem řídil online marketing společnosti BAŤA. Ztrojnásobil jsem efektivitu investic do online marketingu.
  • Řídím výkonnostní online marketing Sportega v 11 zemích a poskytuju služby online marketingu.
  • Napsal jsem e-book Základy online marketingu a píšu o online marketingu na DigiNews.cz.

Můžeme se setkat online přes videocall, případně ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.

LinkedIn