Srovnávače zboží

Správa Heuréky, Zboží, Glami, Biano, Idealo a dalších srovnávačů pro e-shopy. Postarám se o propojení XML feedy a jejich optimalizaci. 8 let zkušeností přímo s srovnávači zboží. 13 let s online marketingem.

Poptávka správy srovnávačů

Srovnávače zboží pomohou e-shopům

Zvýšit tržby

Přivést zákazníky

Získat recenze pro e-shop

Srovnávače zboží se mnou

Heureka, Zboží, Glami, Favi, Biano

Srovnávačů zboží je dnes víc než dřív - cenové (Heureka, Zboží) a oborové (Glami, Biano, Favi, Modio) srovnávače. Vyberu a otestuju srovnávače zboží, které dávají smysl pro váš e-shop.

Propojení e-shopu a úpravy XML feedů

Zajistím a zkontroluju propojení e-shopu se srovnávačemi zboží, XML feedem a konverzními pixely. Pomůžu s úpravami XML feedů, aby byly kompatibilní pro daný srovnávač zboží. Přidám rozšířené informace a parametry zboží do feedů.

Spárování a bidování

Budu pracovat na zvýšení spárovanosti produktů a zajistím bidování požadovaných kategorií, pro dosažení předních míst v srovnávačích.

Optimalizace

Průběžně sleduji výkon fungování srovnávače a optimalizuju kategorie, produkty prostřednictvím spárovanosti, bidování a úprav ve feedu. Soustředím se na splnění zadaného cíle (obvykle maximalizace tržeb, marže nebo výkonnosti).

Zkušenosti

Online marketingu se věnuju od roku 2009. Se srovnávači zboží mám zkušenosti od roku 2014. Nejprve se správou samotných kanálů, poté v rámci strategického řízení celého online marketingu, aby srovnávače byly přínosný kanál pro celý e-shop.

Zdroj návštěvníků s vysokým zájmem

Návštěvníci z srovnávačů zboží vykazují vyšší konverzní míru než z ostatních kanálů, protože návštěvníci mají již vybraný produkt a hledají e-shop, kde zboží nakoupí.

Efektivita

Kampaně průběžně analyzuju a optimalizuju. Ladím ukazatele efektivity jako je ROAS či PNO, CPA a CPC pro dosažení nejlepších výsledků.
Efektivní kampaně vám dají náskok před konkurencí.

Reporty a vyhodnocení

Výkon srovnávačů zboží budu průběžně vyhodnocovat a dodám vám reporty s přehledem jejich výkonu.
Nebojte, reporty připravuji srozumitelnou řečí, a pokud nebudete něčemu rozumět, vysvětlím vám to.

Propagace preferovaných produktů

Máte produkty vlastní značky, jste dovozci vybrané značky nebo máte produkty, které chcete přednostně propagovat? Pomůžu vám s jejich přednostním zobrazením v rámci kategoriích Heuréky. Tím vytvoříte povědomí o svých produktech u uživatelů, kteří aktivně hledají zboží v dané kategorii.

Správa srovnávačů zboží

  • Propojení e-shopu se srovnávačem XML feedem.
  • Nastavení konverzních pixelů.
  • Opravy a vylepšení v XML feedu.
  • Spárování kategorií a produktů.
  • Bidování pro vyšší návštěvnost.
  • Doplnění informací a parametrů k produktům.
  • Optimalizace.
  • Lze propojit s produktovou reklamou v PPC.
  • Zaměření na splnění dohodnutého cíle.
  • Pravidelný reporting.
  • Srozumitelné konzultace.

Poptávka správy srovnávačů

Ivo Pačinek, online marketing

Ivo Pačinek, konzultant online marketingu - 13 let zkušeností

  • Od správy jednotlivých kanálů (PPC, srovnáče, SEO, e-mailing, atd.) s analytikou až po řízení celého online marketingu.
  • Zkušenosti od středních e-shopů až po velké špičky ve svém oboru.
  • 5 let jsem řidil online marketing e-shopu společnosti BAŤA Central Europe.
  • Ztrojnásobil návratnost investic do online marketingu ve společnosti BAŤA .
  • Realizuju digitální kampaně se zásahem milionů uživatelů.
  • Napsal jsem e-book Základy online marketingu a píšu články na DigiNews.cz.

Můžeme se setkat online přes videohovor nebo ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.

Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn