Vkládání měřících kódů efektivně.
Systém Google Tag Manager (zkráceně GTM) je nástrojem pro správu měřících kódů od Google. Na webovou stránku se jich umísťuje obvykle více. Díky GTM lze všechny tyto kódy spravovat snadněji. Na stránku se vloží pouze kód tag manageru a prostřednictvím něj se pak v rámci webové prostředí spravují všechny ostatní na stránku vkládané kódy.
Předností nástroje je především snadná a přehledná správa měřících kódů. Ale jde rovněž o správu velice propracovanou – viz Struktura GTM. GTM rovněž umožní ukrýt více našich dat před konkurencí. Takže konkurence nepozná, jaké měřící kódy máme vložené na webu, pohým pohledem do zdrojového kódu.
Do nástroje se lze přihlásit přes adresu: tagmanager.google.com nebo adresu marketingplatform.google.com/about/tag-manager/
Přes Google Tag Manager můžete nasadit například Google Analytics (nástroj webové analytiky), PPC konverzní a remarketingové kódy pro Google Ads, Sklik či reklamu na Facebooku, Google Optimize (nástroj užitečný pro UX a další).
Získejte e-book zdarma
Ivo Pačinek
Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn