SEO od odborníka. Řešení pro on-page i off-page SEO. 15 let zkušeností s optimalizací. Přesahy napříč online marketingem. Využijte návštěvnosti z vyhledávačů bez placení za proklik.
Věnuju se online marketingu včetně SEO od roku 2009. Vím, jak najít a analyzovat relevantní klíčová slova, řešit technické (vývojářské) SEO na e-shopu, pracovat s copywritingem, navrhnout informační architekturu a získat relevantní odkazy.
Tržby, návštěvnost a viditelnost
Díky SEO přivedete návštěvníky, kteří se právě teď zajímají o váš produkt nebo službu. Získáte relevantní návštěvníky, tržby a také viditelnost své značky nebo e-shopu ve výsledcích vyhledávání klíčových slov z vašeho oboru (produkty, služby, kategorie, dotazy).
Dlouhodobý efekt
SEO vám pomůže získávat návštěvníky v dlouhodobém časovém horizontu. I když zrovna nebudete investovat do PPC reklamy nebo Facebook reklamy, návštěvníci z vyhledávačů získaní díky SEO k vám budou chodit nadále.
Správná klíčová slova
Budu vyhledávat a analyzovat klíčová slova a jejich skupiny, které vám pomohou získat relevantní návštěvníky. Také určím priority, na které se zaměříme nejdříve. Klíčová slova je potřeba přirozeně a logicky umístit na webu (přistávacích stránkách) a v rámci copywritingu. Obojí mohu zajistit.
Správná informační architektura
Aby obsah webu odpovídal tomu, co uživatelé vyhledávají. Navrhnu uspořádání webu, kategorií, štítků, produktových stran, obsahových stran a dalších přistávacích stránky, aby byl obsah webu srozumitelný pro vyhledávače a uživatele zároveň.
Technické (vývojářské) SEO v pořádku
Aby byl web technicky srozumitelný pro vyhledávače. Zkontroluju webu, zda jeho obsah je pro vyhledávače čitelný. Tam, kde e-shop či web nebude v pořádku, navrhnu opravu či vylepšení a budu k dispozici vývojářům s vysvětlením a radou.
Linkbuilding
Aby byl web vnímaný jako autorita pro vyhledávače. Vyhledám vhodné weby pro umístění odkazů na ostatních webech a zajistím umístění kvalitních odkazů.
Proklik návštěvníka je zdarma
Za samotný proklik ve vyhledávači, a tím přivedené návštěvníky přes přirozené výsledky vyhledávání, neplatíte.
Zaměřuji se na získání kvalitní návštěvnosti
V tom pomáhají long-tail klíčová slova. Jedná se o delší fráze, kdy návštěvník přesně ví, co hledá.
Služby SEO (dlouhodobá spolupráce)
Vstupní analýzy:
Analýza klíčových slov.
Technická analýza SEO on-page faktorů.
Návrh informační architektury webu.
Průběžně:
Práce na optimalizaci obsahu webu.
Práce na prolinkování webu.
Linkbuilding na cizích webech.
Vyhledávání nových klíčových slov, kontrola hledanosti stávajících, prioritizace.
Zaměření na splnění dohodnutého cíle.
Pravidelný reporting.
Srozumitelné konzultace.
Domluvíme se na vhodné kombinaci, podle toho co budete potřebovat.
Zpracování analýzy zahrnuje také konzultaci v délce 2 hodin.
Analýza klíčových slov
Základní dokument pro SEO. Poskytuje klíčová slova a jejich skupiny, které jsou relevantní pro váš obor. Určuje důležitost klíčových slov na základě relevance, hledanosti a konkurence.
Technická analýza on-page faktorů
Kontrola, zda je web v pořádku z hlediska technických prvků na webu. Jednoduše, zda je web pro vyhledávače snadno čitelný. U bodů, kde web není v pořádku, obsahuje doporučení, jak má vypadat správné řešení.
Návrh informační architektury
Návrh správné struktury e-shopu či webu. Aby byla struktura webu přehledná pro uživatele i pro vyhledávače. Navržení stromu webu - kategorie, štítky, produktové stránky, stránky služeb a další landing page.
Část specialistů vám toto zamlčí:
Dlouhodobý efekt je předností i nevýhodou SEO. Výsledky v SEO jsou ovlivněné řadou externích faktorů, a proto je nelze garantovat.
Pokud vyhledávač razantně změní algoritmus řazení výsledků vyhledávání či pokud většina konkurentů začne řešit SEO dříve než vy nebo pokud nepostupujete v SEO správně, může vám SEO přinést méně než byl maximální možný potenciál. Pakliže vám někdo slibuje garanci, zbystřete.
Nejlepší čas začít se SEO už byl. Druhý nejlepší čas začít se SEO je nyní! Nečekejte než Vás konkurence přeběhne a získá náskok.
Ing. Ivo Pačinek, expert na online marketing
Zkušenosti a přesahy získané v průběhu 15 let v oboru.
Od správy jednotlivých kanálů až po řízení online marketingu stamilionových e-shopů.
Vybudoval jsem e-shop drogerie z nuly do milionových obratů.
5 let jsem řídil online marketing společnosti BAŤA. Ztrojnásobil jsem efektivitu investic do online marketingu.
Řídím výkonnostní online marketing Sportega v 11 zemích a poskytuju služby online marketingu.