Naplánování, realizace a vyhodnocení reklamní kampaně na internetu od odborníka na online marketing a internetovou reklamu. 14 let zkušeností.
Bannerová reklama v široké síti webových portálů včetně těch nejnavštěvovanějších. Dále responzivní reklama, která se přizpůsobí okolnímu prostoru a nativní reklama, která svým vzhledem zapadá do obsahu webu a má větši pravděpodobnost, že zaujme návštěvníka.
Populární reklama na Facebooku a Instagramu umožňuje široké možností cílení na základě dat. Nabízí řadu reklamních formátů - darkposty, propagované příspěvky, reklamu ve stories, videoreklamy a dalších reklamních plochách sociálních sítí.
Reklama na YouTube, Streamu, Facebooku a dalších webech v česku. Videoreklama má potenciál stát se nástupcem televizní reklamy, přičemž videoreklama online má větší možnosti zacílení a je dostupná i s menší rozpočtem, než který potřebuje.
PPC reklama ve výsledcích vyhledávání Google a Seznamu patří mezi nejznámější formy internetové reklamy. Zobrazuje se právě ve chvíli, kdy má uživatel aktivně hledá daný produkt (nebo službu).
Buďte zákazníkům přístupný právě, když vás hledají.
Reklama propagující konkrétní produkty e-shopu ve vyhledávání a reklama propagující konkrétní produkty (nebo služby), které si uživatelé dříve na vašem webu prohlíželi (remarketing) nebo je u nich velká pravděpodobnost zájmu o tyto produkty (prospecting).
Bannery, responzivní a nativní reklama, videospot, darkpost, produktová reklama, dynamická reklama. O to vše se postarám. Digitální reklama má široké možnosti reklamní formátů a ploch, kde se může zobrazit. Podle zvoleného cíle navrhnu využití kanálů, médií a konkrétních formátů.
Poradím a naplánuju kampaň pro efektivní splnění cíle. Podle cílovky vybereme vhodné zapojení kanálůu a jejich správné použití podle nákupní cesty zákazníka na základě STDC frameworku. Následně připravím vyhodnocení kampaně.
Reklama na internetu umožňuje přesně zacílit podle pohlaví, zájmů, věku, geolokace, návštěvy webu včetně konkrétních produktů a služeb na webu.
To zpřesňuje zásah, dělá reklamu efektivnější a umožňuje připomenutí zákazníkům.
Internetovou reklamu vyhodnotím a, připravím report, který společně projdeme a srozumitelně jej vysvětlím.
Přinesu návrhy na další zlepšení a optimalizaci online reklamy.
Věnuju se internetovému marketingu od roku 14 let. Od té doby jsem posbíral zkušenosti se správou kampaní v jednotlivých systémech až po strategické řízení online marketingu v mezinárodní společnosti. Využijte moje zkušenosti ve prospěch vaší digitální kampaně.
8 let jsem pracoval na straně klienta (nejprve rostoucí e-shop, poté mezinárodní společnost). Internetovou reklamu jsem spravoval a následně řídil. Dovedu se vcítit do požadavků od klientů a lépe je vyřešit.
Vy rozumíte svému oboru, já internetovému marketingu. Nemusíte se bát neznámých zkratek a pojmů.
Návrh internetové reklamy, médií a kampaní vám nejprve vysvětlím. Také na reporty se společně podíváme.
Zajišťuju realizaci internetové reklamy (plán, kanály, média, správa systémů, cílení, reporty a vyhodnocení).
Klient dodává kreativy a vizuály.
Můžeme se setkat online přes videocall, případně ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.
Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn