Reklamní kampaně na internetu

Naplánování, realizace a vyhodnocení reklamní kampaně na internetu od odborníka na online marketing a internetovou reklamu. 14 let zkušeností.

Poptávka reklamní kampaně

Možné cíle reklamní kampaně na internetu

Zasáhnout uživatele reklamou a podpora značky

Zvýšit tržby e-shopu

Přivedení návštěníků na web (nebo e‑shop) a seznámení s nabídkou

Reklamní kampaně na internetu se mnou

Bannerová a responzivní reklama

Bannerová reklama v široké síti webových portálů včetně těch nejnavštěvovanějších. Dále responzivní reklama, která se přizpůsobí okolnímu prostoru a nativní reklama, která svým vzhledem zapadá do obsahu webu a má větši pravděpodobnost, že zaujme návštěvníka.

Reklama na sociálních sítích

Populární reklama na Facebooku a Instagramu umožňuje široké možností cílení na základě dat. Nabízí řadu reklamních formátů - darkposty, propagované příspěvky, reklamu ve stories, videoreklamy a dalších reklamních plochách sociálních sítí.

Videoreklama

Reklama na YouTube, Streamu, Facebooku a dalších webech v česku. Videoreklama má potenciál stát se nástupcem televizní reklamy, přičemž videoreklama online má větší možnosti zacílení a je dostupná i s menší rozpočtem, než který potřebuje.

Reklama ve vyhledávačích

PPC reklama ve výsledcích vyhledávání Google a Seznamu patří mezi nejznámější formy internetové reklamy. Zobrazuje se právě ve chvíli, kdy má uživatel aktivně hledá daný produkt (nebo službu).
Buďte zákazníkům přístupný právě, když vás hledají.

Produktová a dynamická reklama

Reklama propagující konkrétní produkty e-shopu ve vyhledávání a reklama propagující konkrétní produkty (nebo služby), které si uživatelé dříve na vašem webu prohlíželi (remarketing) nebo je u nich velká pravděpodobnost zájmu o tyto produkty (prospecting).

Široký výběr reklamních formátů a médií

Bannery, responzivní a nativní reklama, videospot, darkpost, produktová reklama, dynamická reklama. O to vše se postarám. Digitální reklama má široké možnosti reklamní formátů a ploch, kde se může zobrazit. Podle zvoleného cíle navrhnu využití kanálů, médií a konkrétních formátů.

Strategický přístup

Poradím a naplánuju kampaň pro efektivní splnění cíle. Podle cílovky vybereme vhodné zapojení kanálůu a jejich správné použití podle nákupní cesty zákazníka na základě STDC frameworku. Následně připravím vyhodnocení kampaně.

Přesné cílení

Reklama na internetu umožňuje přesně zacílit podle pohlaví, zájmů, věku, geolokace, návštěvy webu včetně konkrétních produktů a služeb na webu.
To zpřesňuje zásah, dělá reklamu efektivnější a umožňuje připomenutí zákazníkům.

Detailní statistiky

Internetovou reklamu vyhodnotím a, připravím report, který společně projdeme a srozumitelně jej vysvětlím.
Přinesu návrhy na další zlepšení a optimalizaci online reklamy.

Zkušenosti

Věnuju se internetovému marketingu od roku 14 let. Od té doby jsem posbíral zkušenosti se správou kampaní v jednotlivých systémech až po strategické řízení online marketingu v mezinárodní společnosti. Využijte moje zkušenosti ve prospěch vaší digitální kampaně.

Pochopení klienta

8 let jsem pracoval na straně klienta (nejprve rostoucí e-shop, poté mezinárodní společnost). Internetovou reklamu jsem spravoval a následně řídil. Dovedu se vcítit do požadavků od klientů a lépe je vyřešit.

Srozumitelný přístup

Vy rozumíte svému oboru, já internetovému marketingu. Nemusíte se bát neznámých zkratek a pojmů.
Návrh internetové reklamy, médií a kampaní vám nejprve vysvětlím. Také na reporty se společně podíváme.

Realizace reklamní kampaně na internetu

  • Naplánování kanálů v souladu s nákupní cestou zákazníka.
  • Výběr kanálů, médií a vhodných ploch.
  • Zaměření na splnění dohodnutého cíle (zásah, návštěvníci nebo tržby).
  • Realizace kampaní.
  • Průběžná optimalizace a aktualizace.
  • Podrobné cílení.
  • Poradenství pro kreativy a videospoty.
  • Možnost testování kreativ.
  • Reporting.
  • Srozumitelné konzultace.

Zajišťuju realizaci internetové reklamy (plán, kanály, média, správa systémů, cílení, reporty a vyhodnocení).
Klient dodává kreativy a vizuály.

Poptávka reklamní kampaně

Ivo Pačinek, online marketing

Ivo Pačinek, konzultant online marketingu - 14 let zkušeností

  • Od správy jednotlivých kanálů (PPC, srovnáče, SEO, e-mailing, atd.) s analytikou až po řízení celého online marketingu.
  • Zkušenosti od středních e-shopů až po velké špičky ve svém oboru.
  • 5 let jsem řidil online marketing e-shopu společnosti BAŤA Central Europe.
  • Ztrojnásobil návratnost investic do online marketingu ve společnosti BAŤA .
  • Realizuju digitální kampaně se zásahem milionů uživatelů.
  • Napsal jsem e-book Základy online marketingu a píšu články na DigiNews.cz.

Můžeme se setkat online přes videohovor nebo ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.

Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn