Kdo posílá newslettery, ten by měl znát Mailchimp. Tato online služba umožňuje newslettery navrhovat, odesílat, sdílet na sociálních sítích a také hodnotit, jak jsou úspěšné.
Nejlepší představu si člověk udělá, když se přihlásí a podívá se na hlavní stránku. Tam se nachází záložky:
Ovládání aplikace Mailchimp je jednoduché. Nejdříve je třeba vytvořit si seznam kontaktů, jimž se mají newslettery posílat. Jde to samozřejmě i automaticky pomocí importu z Google Docs, Zoho, Capsule apod. Pak už nezbývá než přejít k tvorbě formuláře či newsletteru. Šablon je k dispozici spousta, s designem si lze vyhrát. Odeslat newsletter všem zákazníkům je pak už jen otázkou několika kliknutí.
Základní varianta je ale zcela zdarma. Je ochuzená o některé pokročilé funkce (např. o výše zmíněnou záložku Autoresponders), nicméně běžnému uživateli, který nepotřebuje více než 2000 adres a 12000 odeslaných e-mailů měsíčně, postačí. Pricing je pak flexibilní podle počtu e-mailů a adres.
Pro přihlášení využijte adresy login.mailchimp.com.
Ivo Pačinek, Online marketing lover
Věnuji se online marketingu od roku 2009 a má zkušenosti s řízením online i se správou jednotlivých kanálů.
Ztrojnásobil jsem nárůst návratnosti online marketingu společnosti BAŤA.
Realizuju digitální brandové kampaně se zásahem milionů uživatelů.
Začal jsem psát sérii článků Základy online marketingu na DigiNews.cz.
Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn