Jak na web, který přivádí zákazníky
Častým problémem firemních webů je, že nepřivádí žádné zákazníky.
Proč??
Chcete, aby Vám web přiváděl zákazníky??
Problémem je, že zákazníci při zadávání webu často řeší nesprávné věci:
Pokud si zadáte u dodavatele vytvořit takový web, získáte web. Ovšem budete mít vyřešeno? :
Pokud to nebylo součástí zakázky a neměli jste velké štěstí, s velkou pravděpodobností to vyřešeno nemáte.
Po čase zjistíte, že přes Váš web nikdo neobjednává (nebo chodí méně objednávek než můžete mít).
Pokud jste ziskově zaměřená firma:
Potřebujete:
1) Web zaměřený na obchodní výkon = přesvědčí zákazníky, generuje poptávky
2) Návštěvníky webu - lidi, kteří mají zájem o Vaše služby
Na web se dostanou zájemci o Vaše služby a web je přesvědčí k nákupu. Teprve teď to dává smysl!
Jak mít zajištěné zdroje návštěvníků, kteří mají zájem Vaše služby nebo produkty nakoupit?
Existujte více skupin zdrojů návštěvnosti (to je na další článek). Nyní postačí, že významnou skupinou zdrojů návštěvnosti jsou vyhledávače (Seznam a Google). Jak fungují vyhledávače asi znáte = napíšete do vyhledávače dotaz a zobrazí se výsledky vyhledávání.
Dostat Váš web na přední místa výsledků vyhledávání řeší služba optimalizace pro vyhledávače.
1. WEB = Dodavatel webu, který je odborník na obchodně výkonný web
Požadujte následující:
2. NÁVŠTĚVNOST Z VYHLEDÁVAČŮ = Dodavatel optimalizace pro vyhledávače
Požadujte následující:
Ukázka mých výsledků - další najdete na straně Mé úspěchy:
Autor:
Ivo Pačinek, Online marketing lover
15 let zkušeností v online marketingu od správy jednotlivých kanálů až po řízení.
5 let jsem řídil online marketing společnosti BAŤA.
Řídím online marketing Sportega v 8 zemích a poskytuju služby online marketingu.
Napsal jsem e-book Základy online marketingu a píšu na DigiNews.cz.
Zůstaňme ve spojení na sociální síti LinkedIn
Konzultant online marketingu
Můj příběh
Zkušenosti
Kontakt
E-book o online marketingu
Provozovatel webu
Zásady ochrany osobních údajů
© 2008 - 2024 Ing. Ivo Pačinek, IČ: 87002523